Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. De var jo gode å gå i, også. Litt kalde om vinteren ha ha men litt frostskader på tærne er ikke noe problem... Ikke bare i dag fjortisene fryser på bena.
  3. Denver Down-jakken var ikke så fluffy som Millet, og så gikk den ned over rumpa bak, en sikker vinner ha ha ha
  4. Jeg tenker at du må bestemme deg for hvilken historie du skal gå for og så lage et helt nytt innlegg hvor historien blir litt mindre sprikende og tilpasset at du har rett. Jeg mener fortsatt at du ikke kan forlange noe av dine svigerforeldre. Hvor mye stiller dine foreldre opp? Bør ikke de støtte deg i denne situasjonen? Anonymkode: 7d14e...de4
  5. Anonym bruker

Det heter "å skjære alle over en kam"

Du glemte å fortelle at det heter mødre og fedre, ikke mammaer og pappaer ref innlegget om far kunne flytte som han ville. Anonymkode: 0e0d1...0ca
  6. Ok. Men, du tar feil igjen, da vi utrolig nok bor sammen, men jeg innrømmer helt klart å føle dette mer som en løsrivelsesprosess (og derfor bruker «feil ord») enn en måte å finne tilbake til hverandre på 👍 hi Anonymkode: 1fb81...e83
  7. Anonym bruker

Danseren i det franske MGP-innslaget

Jaja. Jeg regnet med kjeft. Det er helt ok. Føler meg veldig misforstått, noe som heller ikke er overraskende. Dette er jo DIB. Tydeligvis er dette en fryktelig tabu mening å ha. Jeg har selvsagt ingenting imot overvektige, men jeg ser en økende tendens til normalisering av farlig overvekt. Det er paradoksalt i et samfunn som forsøker å bekjempe livsstilssykdommer, og hvor du nærmest blir steinet for å ta deg en sigg. Danseren er altså bare et eksempel. Anonymkode: 44153...226
  8. Anonym bruker

Fødsel med nummer 2

5,5 timer med første, 7 timer med nr to og 1,5 med nummer tre her. Her var altså nummer to tregest. Anonymkode: 75f0d...3cd
  9. I did Anonymkode: 389c8...7f5
  10. Likevel. Noe slikt kan du bare spørre noen du står svært nær om. Anonymkode: 1dd43...7e0
  11. Anonym bruker

Tips til enkel middag, for en elendig kokk?

Kyllingfilet i ovnen. Den lager seg selv. Løs opp buljongterninger i vann, hell det over kyllingen. Stek på 200 grader til de er ferdige. Hell vannet i en kjele og bland med creme fraishe og mitt jevning. Server med ris og salat Anonymkode: dc2cb...2b8
  12. Toneelise

Noen med mye hår uten å ha PCOS?

Hormon ubalanse pga prevensjon
  13. Hvor tar du det fra? Du lever åpenbart i ditt eget hode der du overtolker alt mulig. Se hva jeg skriver før du kommer med surrete konklusjoner. Jeg skriver at hun gjerne kunne skjelt meg ut og fortalt meg at det ikke var ok å spørre. Ber jeg henne da liste seg rundt meg? Anonymkode: 389c8...7f5
  14. Anonym bruker

Jeg er så sykt hårete

Nei. 95 kr er bare beregningsgrunnlaget, og du får 90 % ab beregningsgrunnlaget. Anonymkode: b2ae9...218
  15. Si meg? Har DU en mental sykdom? Må være lov å spørre vel? Anonymkode: 0617b...427
  16. Anonym bruker

Dette har jeg lurt på i åre vis!:))

Takk for svar. Han ble bare kåt når han snakket om menn. Anonymkode: 01a42...1e7
  17. Anonym bruker

Dette har jeg lurt på i åre vis!:))

Nei!! Han likte ikke noe av det. Anonymkode: 01a42...1e7
  18. Anonym bruker

Vi ønsker å leie hytte utenfor Oslo området

Jeg har ikke hytte, men jeg og barna har reist Norge på kryss og tvers i en del år, og vi har funnet mange fine campingplasser. Rødtangen camping knadtvolden camping mageli camping ramton camping Leira camping dokka camping sjoa camping har fler lenger nord om du tar sjansen på den veien. Lenger sør kan jeg anbefale åros camping Odden camping Lillesand har en som jeg ikke husker hva heter i farten. Anonymkode: cc21e...819
  19. Så hun må liste seg rundt deg for ikke å miste ditt vennskap?
  20. 🙈 Sosiale antenner?? Anonymkode: 0617b...427
  21. Anonym bruker

Østeninspirert seisuppe Fiskesuppe - kok opp buljong og poteter, vent litt og ha i gulerøtter og fisk, vent litt og ha i brokkoli og blomkål, ha crème fraiche i rett før servering. Anonymkode: 3bfcd...bd7
  22. Anonym bruker

Middagsvafler. Lager røren fra grunnen av. Egg, bakepulver, sammalt hvetemel, store havregryn, salt, finrevet gulrot, olje, melk. Stekes i vaffeljern og serveres med det du vil. Rømme, skinke, bacon, salat, syltetøy, sitron og sukker, eplemos...... Lapskaus. Fyller halve gryten med oppskåret rotgrønnsaker (gulrot, kålrot osv) og pølsebiter. Fyller resten med oppskåret potet. Salt og pepper og evn hakket persille. Vann ca opp 1/3 av gryten. La det småkoke til du har lyst å spise det. Serveres med flatbrød. Hjemmelaget tomatsuppe med kokt egg og flatbrød til. Gaspachio. Kan lages dagen før og er godt på varme dager. Hamburger med fiskekaker og salat mm i. Anonymkode: 26ec9...04c
  23. Anonym bruker

Lønnsforhandling oppstart

Hvis du har fått det du har bedt om med en gang, ber du om for lite og selger deg billig. Anonymkode: 39c02...014
  24. Toneelise

Venne 9 måneder gammel baby til flaske.

Bruk kopp i stedet for flaske.
  25. Anonym bruker

Bryr du deg om hva som skjer med deg når du dør?

Nei. Hun sa Jesus..... Anonymkode: 282e3...372
  26. *Miss Marple*

Danseren i det franske MGP-innslaget

Syns du virkelig at det er overvekt som blir fremmet som ideal for våre ungdommer? Er det overvekt som fremmes på blogger, YT og Instagram? Er det overvekt de går for når de photoshopper bildene sine eller legger ut bilder av sine bittesmå middagsporsjoner? Jeg blir faktisk mer og mer matt jo mer du argumenterer her.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...