Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Anonym bruker

Hvis jeg blokkerer et telefonnummer...

Jeg ser ikke om et blokkert nr har ringt på min iPhone , da må det være en funksjon jeg ikke kan. blokkerte nr kommer rett til mobilsvar , testet det med samboeren sin tlf Anonymkode: e8b2e...7e4
  3. Anonym bruker

Hva gleder du deg mest til med helgen?

fredag kos med kylling og ris og verdens beste mini ❤️ et vennpar kommer med sin datter ❤️ søndag: avslapping ❤️ Anonymkode: e71cd...718
  4. Anonym bruker

Min 14-åring er så liten!

Spør fordi gutter gjerne har et voldsomt veksthopp det året stemmeskiftet og skjeggeveksten kommer, om ingen av disse tingene er på plass enda ville jeg ikke bekymret meg. Har en gutt som var lang hele barneskolen, han sluttet jo nesten å vokse 7. og 8.klasse og mange av kameratene tok han igjen, også kom puberteten. Herlighet som han vokste i 9.klasse, hormonene herjet og han vokste så man nesten kunne se det fra dag til dag. Han er i dag 18 år og 185 cm, har vokst kanskje 3 cm etter at han ble konfirmert. Har også en gutt som alltid har vært ganske lav, og han hadde litt angst for at han skulle forbli så liten. Han går nå i 10.klasse og siste halvåret har han vokst utrolig mye, nå er han ca 175 cm, men han vokser stadig. Blir spennende å se om han blir like høy som sin bror eller om han stopper litt før han kommer så høyt. Uansett, guttene kan være både lave og lange på barneskolen, men det veksthoppet de har når de kommer i puberteten er det som avgjør. Så om sønnen din ikke har kommet i puberteten enda er det ingenting å bekymre seg for altså, det kan komme enda. Anonymkode: 7f4ed...d56
  5. Anonym bruker

Instagram

Før kunne man se innlegg som venner hadde likt når man trykket på hjertet. Er det ikke sånn lenger? Anonymkode: a0d76...6b2
  6. Anonym bruker

Hvordan kan jeg som mor være sikker på at jeg vinner

dette er ikke du eller far som bestemmer, hvis noen mener barnet er klar for samvær i helger og en natt i uka, bør du holde det, synes ikke det du kommer med er gode nok grunner til og nekte far det Anonymkode: 2a2f7...520
  7. Anonym bruker

Hvilken type vertinne er du?

Så fint å se at så mange er nummer 1! Klart at det blir noe annet med kresne barn, og kategoriene mine er ikke hogget i stein heller, men de viser en hovedforskjell på innstillingen man har overfor gjestene sine. Jeg har takk og pris bare nummer 1 selv i min omgangskrets. Anonymkode: 7c9ca...f5e
  8. Anonym bruker

Rekker de ikke å se på alle søknader?

Dessuten er det mange som knapt kan norsk..... hvordan kommer de gjennom?? Anonymkode: 214d1...b23
  9. Anonym bruker

Hvorfor har så mange planleggingsdag i dag?

Ikke her på Vestlandet. Ellers er det gjerne slik at to planleggingsdager i året er øremerket diverse kurs hvor lærere og barnehagelærere melder seg på de kursene som virker relevante. Vi skal ha 8. november, samt i februar. Anonymkode: e21af...ee5
  10. Anonym bruker

Hvilken mobil til 8 åring?

men det er likevel sannheten Anonymkode: d312d...550
  11. Anonym bruker

Men hvordan kommer man seg i jobb når det ALLTID er noen som passer bedre?! Anonymkode: 214d1...b23
  12. Anonym bruker

Nå var det IKKE det jeg spurte om! Anonymkode: b0fde...a06
  13. Anonym bruker

Hadde 2 små gutter som gikk i min klasse på grunnskolen. Den ene begynte å strekke seg siste året på ungdomsskolen, mens han andre fortsatt var minst, og begynte å strekke seg en gang etter vi var ferdig på skolen, skvatt da jeg så han igjen, for han er nok en av de høyeste mennene jeg kjenner. Selv har jeg en gutt som har vært høy hele tiden, og også er høy nå som ungvoksen. Anonymkode: 35694...312
  14. Det har jeg aldri hørt om før 🙂 Jeg googler men finner ingen ting som sier at det skal øke apetitten? Er det en lege som har fortalt det dette? Om det virkelig øker matlysten så skal jeg rett opp på apoteket i morgen for å kjøpe😃 Anonymkode: 07309...ccb
  15. Anonym bruker

Da er det nok andre som passer bedre enn deg. Man ser på alle søknader, men ser gjerne fort hvem som utmerker seg og da står det gjerne mellom noen som er ønsket til jobben. Anonymkode: 121ef...2c6
  16. Anonym bruker

ingen. så små trenger virkelig ikke tlf Anonymkode: d312d...550
  17. Du kan også Google stillingsannonser fra firmaet.
  18. Anonym bruker

min nevø var lav ,var 148 til han var ca 16, da strakk han seg veldig, nå er han 19 og 189, så det kommer Anonymkode: 92075...4f6
  19. Anonym bruker

Har planer om å gi 8 åringen en mobil i julegave ( ja de andre barna fikk også på denne tiden tidlig 2000 tall), så da trenger man ikke lage en diskusjon ut av at det er altfor tidlig. Spm er hvilken mobil er best? Hvilket abb? Skal kun ringes med, netflix ved kjedsomme stunder på reise m.m Vi voksne har Telenor Anonymkode: b0fde...a06
  20. Jeg gjorde det og ba om kopi av søknaden min. Den var skrevet inn i Visma så jeg hadde ikke kopi.
  21. Anonym bruker

hva hadde du kjøpt ?

kaffe og te må hun kjøpe selv, hun spiser ikke søtt Anonymkode: 78fd4...21c
  22. Anonym bruker

hva hadde du kjøpt ?

Kaffe/te etter hva hun drikker, og en sjokolade som du vet hun kan spise/liker. Anonymkode: 5df03...a03
  23. Lektor Doppler med tillegg

kjent i London her?

Begge er fulle av hoteller og typiske turiststeder. Og nært Kensington. Kensington er hyggelig. Jeg liker Islington. Mye sjarm. Men om du har noe bestemt du skal bør du prøve å bo i nærheten av det. Og om du skal over alt så bo nært tuben.
  24. Anonym bruker

Termin fra tidlig ultralyd

Jeg fikk tre ulike terminer. En fra tidlig ul, en fra jordmor og en fra den vanlige ul. Jeg fødte på termindagen fra den vanlige ul. Skal sies jeg var innom legevakta dagen etter den første termindagen jeg fikk som var julaften, tidlig første juledag oppdaget jeg blod. Endte med at jeg fikk en vanlig kontroll, for da kunne legen stryke timen jeg hadde der to dager etter. Da var det praktisk å ha lege som hadde kontor på legevakta. Ellers var det kjedelig å sitte på venterommet som ofte var fylt av syke mennesker og unger som skrek i smerte ( på ett legekontor er folk ikke syke på den måten) Anonymkode: 380ee...b99
  25. Anonym bruker

hva hadde du kjøpt ?

takk for tips gavekort er jo ikke dumt ja strikket sjerf eller votter hadde vert kjekt Anonymkode: 78fd4...21c
  26. KellyTaylor

hva hadde du kjøpt ?

Gavekort på en av byens restauranter Kjøpesenteret Strikka votter/ sokker. Ser mange selger det på kjøp & salgsider nå i disse tider
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...