Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres     

1. Siste time
  2. Anonym bruker

Hvor kjøper man saccosekk i våre dager?

Hvis det er den originale Sacco har de den på Møbelringen og Skeidar hvertfall. Anonymkode: b8c51...0c3
  3. Min yngste hadde blå øyne ved fødsel og frem til ca 1 år. Da begynte de å skifte farge til lysebrune. Ved 2 års alder var de helt brune, men begynte rett etter å bli grønne innerst. Han er nå 3,5 år og har helt grønne øyne. Om de forandrer seg igjen, vet jeg ikke. Begge foreldrene og alle tre søsken har blå øyne. Anonymkode: 28994...d55
  4. Anonym bruker

.

Savner bloggen din, vis du er den samme, 😉 Anonymkode: 7ee1e...a00
  5. Anonym bruker

Farge valg til gulvfliser på bad.

Hvit anbefales ikke, heller ikke for mørke fordi ALT av støv vises. Store fliser anbefales, fordi fuger er noe herk å vaske. Sånne mosaikk er fint, men et helvete å vaske Så jeg ville valgt 4, med mindre disse kommer i større størrelse også Anonymkode: 0acfe...47e
  6. Anonym bruker

Jeg går snart og samboer mener jeg er for fin på ting

Altså, seriøst damer, har dere ingen selvrespekt. Hvorfor er dere sammen med sånne griser? Jeg hadde flyttet på flekken Anonymkode: 4d943...898
  7. Min baby er 10 uker og er begynt og få noe brun spraglette inni på øyet.. har hatt det ivertfall i 2 uker. Er på begge øynene rundt pupillen. Anonymkode: 8a572...913
  8. Anonym bruker

Har ikke disse mennene en jobb? Kreves normal hygiene i de fleste jobber! Anonymkode: d44ca...95e
  9. Yellow Brick Road

Hvordan er det når andre skal hente i barnehage?

Du trenger ikke å si hvem det er, du kan bare si at du er redd for at "noen" kan kommer til å gjøre det. Når det er sagt, kan du fint gi beskjed om at "Kari Hansen" ikke får hente barnet ditt. Du trenger ikke å si at det er eks-svigermor eller hvem det er i det hele tatt. Hvis du er engstelig for dette, må du få varslet barnehagen på en sånn måte at de er ekstra påpasselig. Barnehagen har ingenting med hvorfor.
  10. Anonym bruker

Hvorfor orker du å være sammen med noe sånt?! Anonymkode: 2035a...fd7
  11. Anonym bruker

Noen som vet om miste av førerkort, bøter ol.

Når du får 2års sperrefrist og fengselsstraff så har du gjort litt mer en å kjøre i 70km/t i 60-sonen altså. At dere da går og håper på at både boten og innkallelse til soning er glemt , så han slipper å gjøre opp for seg, viser jo bare hvor umodne dere begge er... Å kjøre bil er ingen menneskerett, håper de får han av veien kjapt. -utover det, ring retten og hør. Gjør opp for seg. Men ja, det kommer nok etterhvert. Anonymkode: c0338...bd3
  12. Hva synes dere var finest? Takk for svar. Anonymkode: a19d9...86f
  13. Yellow Brick Road

Å snakke om det, nytter tydeligvis ikke. Du er ikke mora hans, du kan ikke bestemme hva han skal gjøre - og det er tydeligvis en holdning har har, høres det ut som. Men du kan bestemme over deg selv, og da kan det ofte være bedre å fortelle ham hva du har bestemt deg for, i stede for å prøve å bestemme over ham. Jeg hadde fremdeles sluttet å snakke og gått over til å gi beskjed: I stede for DU må pusse tenner hvis du skal være med meg, så hadde jeg snudd det til: "Jeg tar bussen / blir hjemme / drar og handler uten deg etter at du har vært og handlet det du skal". Spør han hvorfor? "Du har valgt å ikke pusse tenner, jeg velger da å ikke dra til byen sammen med deg"!
  14. Anonym bruker

De selges vel omtrent overalt der de selger møbler om dagen. Anonymkode: ce442...55a
  15. Hvilken p-pille brukte du? Jeg har det nemlig helt likt. Har til og med prøvd Roaccutan i 20-åra uten varig effekt. Det er nok fordi det er hormonelt.. Anonymkode: f61a6...7f9
  16. Kommer ikke til å få 17 for dette. Har man så mye penger å kjøpe hus for så vil man ha det lille ekstra, ikke den lille tomta. Anonymkode: b778c...c58
  17. Anonym bruker

Elsker du ham fremdeles? Anonymkode: 32a87...757
  18. Anonym bruker

Samme problem her. Han sluttet mer eller mindre å pusse tenner et par mnd etter vi ble samboere. Han har fått helt jævlige tenner og jeg blir helt dårlig av tanken på å kysse han. Nå det siste året har han også omtrent sluttet å dusje og pokker meg begynt å "glemme" å skylle ned i do. Dere skulle sett boxerne hans. Jeg nekter å røre han, men han ser ikke problemet. Sier han ikke har tid (!) til å dusje. Anonymkode: f3d76...e32
  19. Anonym bruker

Hvordan er det når andre skal hente i barnehage?

Ja men dette moren til min eks. Og hun har ingenting med barnet mitt å gjøre. Da blir det rart for dem å få den beskjeden at en som ikke har relasjon til barnet kan (muligens) prøve på noe, kanskje ikke. Jeg vet jo ikke om dette var en reel trussel. Men jeg kunne jo sagt tydelig i fra at jeg godtar ikke at andre henter med mindre noe annet ble avtalt på forhånd? Anonymkode: 2844a...110
  20. Anonym bruker

Noen som vet om miste av førerkort, bøter ol.

Hvis de har glemt han, så har de nok glemt at han kan få førerkort igjen, også. Men det er kanskje like greit? Anonymkode: 0d8ba...2de
  21. Anonym bruker

https://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50312909/?query=saccosekk https://jysk.no/interior/barne-ungdomsstoler/sekkestol-manna-135x50x160cm-svart https://jysk.no/interior/barne-ungdomsstoler-0 Anonymkode: f1eb0...7fc
  22. Anonym bruker

Bryllup

Det spørs vel hvor i landet du skal gifte deg. Jeg fridde 5,5 mnd før vi giftet oss. Bestilte kirke 4-5 mnd før, bestemte gjester, fant lokale og sendte invitasjoner 4 mnd før. Husker ikke når vi bestemte menyen, men det var kanskje 1 mnd før. Skulle ikke lage den selv, men tok maten der vi hadde lokale, en restaurang. Bestilte kjole 5 mnd før. Den ble ferdig på 2 mnd. Fikk den akkurat slik jeg ville ha den, tok utgangspunkt i en annen kjole jeg fant på nettet. Fikk velge farger og fikk den nøyaktig slik jeg ville. Når du tar mål har du det på deg det samme som du skal ha på deg under kjolen. Legger ved link til siden. De var utrolig profesjonelle, og sendt meg hele tiden oppdateringer om hvor langt de var kommet med kjolen. Bilder og slikt. https://www.matildasfest.com/sv/ Fikk selvfølgelig ikke prøvd kjolen før den kom, men den satt perfekt. Måtte justere litt på stroppene, men det var ingen problem. Mulig de ikke var festet engang, husker ikke helt. Kjolen jeg valgte var i utgangspunktet stroppløs, men jeg ville ha stropper. Når tenkte jeg på musikk? dagen før omtrent, eller var vel egentlig ikke jeg/vi som tenkte på det engang, men en av gjestene. Fotograf: Hadde avtale det med en av gjestene. Anonymkode: 4c0a9...b5a
  23. Anonym bruker

Prøver du å si at mannen ikke har pusset tenner på 2 ÅR?! Det er jo så ekkelt at ord ikke kan beskrive det. Sex og kyss hadde vært uaktuelt. Kjøp en tannbørste og lukk «butikken» frem til han børster morgen og kveld. Æsj, jeg blir kvalm Anonymkode: 2035a...fd7
  24. Anonym bruker

For gammel for ny jobb?

Tusen takk, damer! Føler meg mye bedre nå Må kanskje jobbe litt mer med CV. Noen som har noen brennhete tips der? Hi Anonymkode: d912f...601
  25. Anonym bruker

Jeg har både snakket med han om det en gang som jeg skrev over her, og ellers trekker jeg meg unna når han prøver å være nær meg og jeg sier at han må pusse tenner før det blir noe hygge. Maser aldri, men skal vi ut sammen, feks lørdag formiddag, sier jeg at skal vi kjøre bil sammen, må han pusse tenner først. I hverdagen kan jeg ikke minne han om det, men det er det som gjør at han lukter vondt og som fører til alt annet beskrevet over her. HI Anonymkode: ae21e...851
  26. Anonym bruker

Regler ang ansettelse- engasjement etc.

Takk for svar. Desverre ingen utlyste stillinger pr.idag. Må ta en prat med leder, men satt bare å tenkte på dette og fant ut at noen lure her sikkert hadde kunnskap;) Med tanke på at alt over 6 mnd må utlyses: kan jeg gå over i nytt engasjement på 5 mnd, når nåværende engasjement er over? Anonymkode: b9e2f...4bf
  1. Last inn mer aktivitet

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her